مدیرکل امو فرهنگی و اجتماعی استانداری گفت :حفظ اعتماد عمومی با رویکرد، ابزارهای فرهنگی و تلاش برای حذف آسیب های اجتماعی امکان پذیر است.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۹۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
حجت الاسلام میر محمدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری در نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی با بیان اینکه علل بروز آسیب‌های اجتماعی باید به استفاده از خرد جمعی و با کار کارشناسی ریشه یابی شود گفت: تقویت برنامه‌های فرهنگی باید به صورت عینی در دستور کار متولیان این امر قرار گیرد.
شهابی معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم با بیان اینکه صدا وسیما محورتولید و اجرای برنامه‌های فرهنگی است به بند چ. ماده‌ی ۳۷ قانون احکام دایمی برنامه‌ی توسعه کشوراشاره کرد و افزود: برابر این ماده دستگاه‌های اجرایی در فرایندی مشخص برای تولید و پخش برنامه‌های فرهنگی با سازمان صدا وسیما مشارکت داشته باشند.
حجت الاسلام قاسمی مسئول دبیر خانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هم با ارایه گزارشی ازعملکرد این دبیر خانه گفت: با مشارکت مردمی برنامه‌های این دبیرخانه حول محور‌هایی از جمله امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی و فعالیت‌های هنری ادامه دارد.
مسئول سیاستگذاری ائمه جمعه استان هم در سخنانی با بیان اهمیت حفظ اعتماد عمومی اجرای بی قید و شرط قانون جزای اسلامی را از مصادیق اعتماد سازی برشمرد.
حجت الاسلام پناهی افزود: متاسفانه دستگاه قضا در برابر جرایم مشهود در زمینه‌های اختلاس، و سوء استفاده‌های متعدد اقدام موثر و بازدارنده نداشته و این موضوع در ۲۰ سال گذشته، سلب اعتماد مردم را از یک سو و تکرار این خیانت‌ها و دست دارزی‌ها به بیت المال را از سوی دیگر به همراه داشته است.
در این نشست حجه الاسلام جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم از برپایی ویژه برنامه‌های ویژه در دهه امامت و ولایت با مشارکت اوقاف و امور خیریه، هیات رزمندگان اسلام و آستان قدس رضوی در بقاع متبرکه استان خبرداد.
ارسال نظرات