استاد علوم سیاسی با اشاره به کاهش محبوبیت روحانی در جامعه گفت: امروز من هر کجا که می‌روم مردم می‌خواهند من را سنگسار و تکه‌پاره کنند که تو باعث شدی که ما به آقای روحانی رأی بدهیم.
کد خبر: ۹۰۴۵۹۰۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، صادق زیباکلام استاد دانشگاه در بخشی از گفتگوی خود با روزنامه آرمان در پاسخ به سئوالی درباره سکوت روحانی به موضوع کاهش محبوبیت رئیس جمهوری اشاره کرد.

زیباکلام در این زمینه گفت: در شرایط کنونی ایشان محبوبیت خود را از دست داده‌اند و از سوی دیگر باعث تحت فشار قرار گرفتن اصلاح‌طلبان توسط مردم نیز شده‌اند. امروز من هر کجا که می‌روم مردم می‌خواهند من را سنگسار و تکه‌پاره کنند که تو باعث شدی که ما به آقای روحانی رأی بدهیم. من حدس می‌زنم آقای روحانی تصوراتی درباره آینده سیاسی خود دارد. به همین دلیل نیز تلاش می‌کند رابطه خوبی با اصولگرایان داشته باشد. آقای روحانی به خوبی به این نکته آگاهی دارد که برای تحقق تصوراتی که برای آینده خود دارد به امثال صادق زیباکلام و اصلاح‌طلبان نیاز ندارد و در مقابل به اصولگرایان و حتی موافقت اصولگرایان رادیکال نیاز دارد. به همین دلیل نیز بوده که با اصولگرایان مماشات می‌کند و برحسب میل آن‌ها ساز می‌زند.

ارسال نظرات