استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

برنامه ریزی جامع با احصای مشکلات و پوشش خدماتی مناطق مختلف استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری اجرای برنامه ریزی جامع با احصای مشکلات و پوشش خدماتی در بخش ها و مناطق مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۵۹۱۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
علی محمد احمدی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری بخش لوداب با بیان اینکه با تمام تلاش‌های انجام گرفته در حوزه‌های مختلف خدماتی، هنوز کاستی‌های قابل توجهی در مناطق مختلف استان وجود دارد، افزود: ما همه مسئولین موظفیم که تمام توان را به کار گرفته و مشکلات را حل کنیم.

احمدی با تاکید بر شرایط خاص و ویژه کشور، ابراز داشت: علیرغم این شرایط اجازه ندادیم عملیات اجرایی پروژه‌ها متوقف شود و در سفر به لوداب نیز در نقطه به نقطه مسیر در حوزه گاز، راه، انتقال آب و ... دستگاه‌های اجرایی فعال بودند.

احمدی گفت: حس خدمت گذاری در بین مسئولان وجود دارد و باید دست به دست هم دهیم تا مناطق و بخش‌های مختلف را با توسعه همه جانبه به جایگاه واقعی و مطلوب در حوزه شاخص‌های توسعه برسانیم.

استاندار با بیان اینکه در سال‌های گذشته فروش نفت کشور با قیمت ۱۱۰ دلار بود و با کمترین مشکل در حوزه حصول درآمد‌های آن تا ۲۵۰ میلیون دلار فروش نفت محقق می‌شد، اظهار کرد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم علیرغم قیمت متوسط ۴۰ تا ۵۰ دلاری نفت و سختی وصول درآمد‌های آن، پروژه‌های شایسته و مهمی در کشور و استان در بخش‌های مختلف اجرایی شده است.

احمدی با اشاره به پروژه‌های اجرایی در مسیر بخش لوداب از تخصیص ۷۰ میلیارد تومان برای تقویت پروژه پاتاوه به دهدشت خبر داد و گفت: ما بیش از هر کسی دغدعه شما را داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران نظام مردم است و دغدعه مردم را دارد.

استاندار گفت: امید داریم با صبوری، برادری و سعه صدر در کنار هم باشیم و واقعیت‌ها را ببینیم و مشکلات را بررسی کنیم.

احمدی از تقویت مسیر یاسوج به لوداب خبر داد و عنوان داشت: همچنین اتصال مسیر این حوزه به دهدشت سرعت خواهد گرفت.

استاندار پیگیری برای توسعه آبرسانی به بخش لوداب را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در حوزه کشاورزی نیز ظرفیت بسیار بالایی در این منطقه وجود دارد.

احمدی از هدفگذاری برای ایجاد سد در منطقه خبر داد و گفت: در حوزه‌های مختلف بخش لوداب توسعه هدفمند و برنامه ریزی شده را اجرایی خواهیم کرد.

احمدی با اشاره به حوزه‌های آموزشی، از بکارگیری سازه موقت برای روستا‌های کم جمعیت و ایجاد سازه ثابت برای روستا‌های بالای ۵۰ خانوار بخش لوداب خبر داد.

احمدی همچنین بهبود وضعیت درمانی و تقویت حوزه آنتن دهی موبایل را از دیگر هدفگذاری‌ها عنوان کرد.

احمدی با بیان اینکه جلساتی با هدف رفع مشکلات مناطق مختلف در فاصله‌ای نزدیک به ثبت مصوبات با بررسی کارشناسی شده برگزار می‌شود، اظهار کرد: مصوبات بررسی خواهد شد و با تمام توان دنبال مطالبات شما خواهیم بود.
ارسال نظرات