کد خبر: ۹۰۴۵۹۱۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
غلام محمد زارعی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری بخش لوداب افزود: همچنین تخصیص آب این سد از رودخانه مارون گرفته خواهد شد.

زارعی با اشاره به رشادت‌های مردم بخش لوداب، تصریح کرد: بخش لوداب بخشی است که مردمی فداکار و ولایت مدار را در خود جای داده است.

زارعی عنوان داشت: بخش لوداب در حوزه نیروی انسانی و کشاورزی مستعد‌ترین بخش استان است و بخش لوداب از ممتاز‌ترین بخش‌ها خواهد بود.

زارعی با اشاره به توسعه بخش‌های مختلف لوداب، گفت: وضعیت راه این منطقه در گذشته نامطلوب بود که در دو سال گذشته بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان راه روستایی در این منطقه ساخته شده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان راه اصلی در بخش لوداب ساخته شده است.

زارعی با بیان اینکه در تمام ادوار وضعیت آب اشامیدنی لوداب نامناسب بود، از اجرای پروژه ۱۰ میلیارد تومانی آبرسانی به لوداب خبر داد.

زارعی گفت: در بخش گازرسانی در طول سال گذشته ۲۶ روستا گازرسانی شده و در هفته دولت آغاز عملیات گازرسانی به ۱۵ روستا را خواهیم داشت.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تکمیل گازرسانی بخش لوداب، از هدفگذاری گازرسانی به تمام مناطق این بخش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی کسب مجوز ارائه خدمات شبانه روزی در مرکز بستر درمانی منطقه را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و گفت: در حوزه ورزشی نیز سالنی مجهز در این بخش ایجاد شده است.

زارعی با اشاره به توسعه شبکه برق منطقه از اجرای یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اصلاح، توسعه و بهبود شبکه برق منطقه خبر داد.

زارعی با تاکید بر افزایش بیش از پیش ظرفیت‌ها در بخش لوداب، بیان داشت: باید با پیگیری، صبوری و دلسوزی زمینه رضایتمندی مردم را محقق ساخت.
کد خبر
ارسال نظرات