استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توسعه زیرساخت ها با هدف رشد گردشگری در بخش مارگون شهرستان بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۵۹۱۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
علی محمد احمدی بعد از ظهر یکشنبه در جمع مردم بخش مارگون شهرستان بویراحمد افزود: کهگیلویه و بویراحمد متعلق به همه فرزندان استان است و تلاش برای امید بخشی، بالندگی و پیشرفت همه جانبه استان ضروری است.

احمدی با اشاره به اینکه رفع کمبود‌ها در تمام مناطق استان به عنوان یک وظیفه محسوب می‌شود، اظهار کرد: با تحقق اهداف و همچنین با توجه به فعالیت‌های انجام گرفته، آینده روشنی در انتظار بخش مارگون است.

وی افزود: تحقق این آینده روشن در گرو دست به دست هم دادن، دلسوزی، صداقت و قانون محوری است.

استاندار بی قانونی را آسیبی دانست که باعث ضربه زدن به همه افراد می‌شود و گفت: همه باید عدالت محور بوده و نسبت به آن تعهد داشته باشیم. همچنین باید به قانون احترام گذاشته و در راستای رشد و شکوفایی استان فرصت برابر ایجاد کنیم.

احمدی اولویت‌های اجرایی در بخش مارگون را در حوزه‌های کشاورزی، آب و خاک دانست و گفت: با توجه به شرایط و چالش‌های آبی به وجود آمده در سطح کشور‌های مختلف و همچنین کشور ما باید به این بخش توجه مناسبی شود.

وی افزود: رفتار و مسلمانی ایجاب می‌کند که از هدر روی آب جلوگیری کرده و برخورداری عادلانه و برابر در مناطق مختلف را داشته باشیم.

احمدی با اشاره به تدین و اخلاص مردم مارگون از هدفگذاری اجرای یک مصلی در این شهر خبر داد و بر همکاری مردمی برای تحقق آن تاکید کرد.

احمدی به اجرای ۷۰ میلیارد تومان پروژه از طریق همکاری با معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری در بخش مارگون اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین در بخش توسعه زیرساخت‌های کشاورزی، فرهنگی و گردشگری منطقه هدفگذاری‌هایی انجام می‌شود.
ارسال نظرات