فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

بسیج معجزه انقلاب است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج به عنوان معجزه انقلاب توسط امام راحل پای ریزی شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۹۳۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم اختتامیه دوره آموزشی دسته‌های گردان‌های بیت المقدس در زاهدان گفت: بسیجیان علاوه بر اجرای وظایف خود به هوشیاری مردم می‌پردازند و با بصیرت افزایی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی افزود: بسیجیان این بصیرت افزایی را از خانواده خود و دوستان و اقوام آغاز می‌کنند.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: این قشر تاثیرگذار با دادن آگاهی‌های لازم به مردم و بیان واقعیت‌های دشمنان به مقابله با دشمنان می‌پردازند.

وی ادامه داد: امروز بسیج در لایه‌های مختلف جامعه حضور دارد و یک بسیجی ممکن است یک باغبان، یک پزشک، یک معلم و یا دانشجو باشد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بسیج در ۸ سال دفاع مقدس نیز با حضور خود در جبهه حق علیه باطل نقش موثری در پیروزی انقلاب داشت.

وی افزود: اگر امام راحل نبود انقلابی شکل نمی‌گرفت، و پس از آن نهادی بنام بسیج نیز وجود نداشت.

سردار گشتاسبی بیان کرد: امروز هرجا سخن از پشتیبانی و همراهی هست نام بسیج مطرح می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: ممکن است مردم در عصر حاضر به واسطه بی کفایتی برخی مسئولان دچار گرفتاری و مشکلاتی باشند و دشمنان نیز از فرصت استفاده و بر فشار‌ها علیه ملت ایران بیفزایند، اما مردم در برابر این توطئه‌ها ایستاده و مقاومت می‌کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سیستان و بلوچستان مردم به صورت طایفه‌ای زندگی می‌کنند و این موضوع سبب شده دشمنانی که برای این خطه برنامه ریزی می‌کنند در اهدافشان ناکام بمانند.

وی ادامه داد: امروز رهبر انقلاب پرچمدار حرکتی است که دستاوردهایش در عراق و سوریه نمایان است و امروز سپاه نه تنها در خود ایران بلکه در سوریه عراق و کشور‌های همسایه حضور فیزیکی دارد.

سردار گشتاسبی در پایان خاطر نشان کرد: ایران در منطقه حضور پرنگی دارد و این موضوع دشمنان را سخت آزرده کرده ا و تلاش شان را برای کمرنگ کردن نام جمهوری اسلامی دو چندان کرده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار