رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان گفت: کار ثبت نام در 141 کد رشته در 13 مراکز دانشگاهی علمی و کاربردی استان از امروز آغاز و از طریق سایت سنجش امکانپذیر شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۹۴۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان، حبیب الله سالارزهی، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان سیستان و بلوچستان گفت: کلیه متقاضیان ثبت نام شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۹۷ می‌توانند برای ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مذکور از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند.

وی با اشاره به این مطلب که کار ثبت نام از متقاضیان تا ۲۸ مرداد ادامه دارد، افزود: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

سالارزهی تصریح کرد: مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان و مطالعه آن و مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان، برای تهیه کارت اعتباری از جمله شرایط ثبت نام است.

وی ادامه داد: دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۷ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.
ارسال نظرات