در آستانه فرارسیدن روز حمایت از صنایع کوچک برگزار می شود

نمایشگاه صنایع کوچک ایران با حضور بیش از 1000 واحد صنعتی

در آستانه فرا رسیدن 21 مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک، « نمایشگاه صنایع کوچک ایران» با هدف حمایت از محصولات ایرانی و نمایش توانمندی های صنایع کوچک ایران به مدت سه روز در مصلای تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۹۶۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، این نمایشگاه در راستای نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» و برای نمایش توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط کشور به همراه نشست‌های B۲B، کارگاه‌های آموزشی، برگزاری پاویون‌های تخصصی معرفی شرکت‌های مدیریت صادرات و تبیین و نقش و جایگاه این قبیل شرکت ها، معرفی خدمات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های تابعه برگزار می‌گردد. 

دراین نمایشگاه ضمن گرامیداشت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک به سهم ۹۲ درصدی این صنایع از صنایع کشور و جایگاه ویژه صنایع کوچک در توسعه صنعتی پرداخته خواهد شد.

در نمایشگاه مذکور بیش از ۱۰۰۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط از سراسر کشور و طرف‌های مفاهمه این سازمان در ۶ بخش اصلی

۱) صنعتی، ماشین آلات و صنایع فلزی

۲) صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی

۳) صنایع شیمیایی، پلاستیک و پتروشیمی

۴) لوازم خانگی

۵) برق و الکترونیک

۶) صنایع نساجی، چرم و پوشاک

حضور خواهند یافت.

گفتنی است، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های تابعه در یک دهه اخیر تلاش‌های فراوانی کرده‌اند تا بستر‌های لازم در حوزه زیر ساخت‌ها و توسعه نرم افزاری برای صنایع کوچک و متوسط کشور فراهم آورند تا رشد و توسعه رقابت پذیری در sme‌ها را شاهد باشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار