فرمانده سپاه خلخال گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه رسیدن به اهداف والا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: ۹۰۴۶۰۰۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

دانش‌آموز خلخالی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم 150 دانش‌آموز خلخالی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال در مراسم اعزام این دانش‌آموزان در خلخال اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه رسیدن به اهداف والا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در این زمینه نیاز است با درس‌گیری عملی دانش‌آموزان این مهم در بین آنان ترویج یابد.

وی با اشاره به این که پاسداری از ارزش‌ها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی امری لازم و ضروری است بیان کرد: باید از تمام توان خود برای ترویج درس ایثار و شجاعت در بین همگان علی الخصوص نسل امروزی استفاده کنیم و این مهم را در جامعه به تحقق برسانیم که این امر نیازمند تلاش مسئولان است.

عطایی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما این است که دانش‌آموزان از نزدیک از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید کرده و در انتقال فرهنگی حرفی برای گفتن داشته باشند تا بتوانیم با سفر معنوی از ظرفیت‌های اردوهای کاروان راهیان نور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

فرمانده سپاه خلخال با اشاره به ساماندهی یادمان شهدا در خلخال نیز بیان کرد: در این زمینه نیز نیاز است با تامین اعتبارات و کافی در ارتباط با ساماندهی گلزار شهدای والامقام اقدامات اساسی و لازم انجام شود تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار