معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ۱۶۲۰ برادر بسیجی در سطح استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۱۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

بیش از ۱۶۰۰ بسیجی در سطح استان اردبیل به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام برادران بسیجی به اردوهای راهیان نور در اردبیل اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به تعداد یک هزار و 620 برادر بسیجی در سطح استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به این که پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی مهم‌ترین دستاورد شهدای والامقام برای ملت ایران است گفت: باید این اهداف در جامعه توسعه یابد و مهم‌ترین راهکار برای دستیابی به این مهم استمرار در برگزاری اردوهای راهیان نور است که باید تمامی دستگاه‌های متولی و مربوطه با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طبق برآورد انجام یافته بیشترین تعداد اعزامی از مرکز استان بوده که در قالب 36 دستگاه اتوبوس تا 6 شهریور ماه بسیجیان به این اردو اعزام می‌شوند که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و بی‌شک حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در این مناطق برای آنان ملموس‌تر خواهد شد.

عبدی با بیان این که اردوهای راهیان نور تاثیرگذاری بسیار قابل توجهی در ارتقای معنویت جامعه دارند اظهار کرد: تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه بسیار حائز اهمیت است و کسانی که به این اردو اعزام شده‌اند معنویت سرشار این اردوها را بیشتر درک می‌کنند که به همین منظور سعی بر این است که اعزام کاروان‌ها به این مناطق مقدس استمرار یابد.

وی تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم که با گذشت از جان و مال و خود درس ایثار و شجاعت را به ارمغان آورده و راه صحیح و درست را به مردم نشان دادند که ما نیز باید ادامه دهنده راه خون پاک شهدای والامقام باشیم و این بزرگمردی‌ها و شجاعت را به باد فراموشی نسپاریم.

ارسال نظرات