خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: اشرافی گری با روحیه ولایتمداری منافات دارد.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۴۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

مولودی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: انقلاب اسلامی کار بزرگی در دنیا بود، این انقلاب اسلامی هم دشمن داخلی دارد و هم دشمن خارجی و باید به این موضوع باور داشته باشیم و در کنار قدرت هایی که با این انقلاب مخالف هستند، انسان های آزاده ای نیز در دنیا هستند که طرفدار انقلابند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در دنیا موضوعاتی مانند حقوق بشر را مطرح می کنند، گفت: اینها کلمات قشنگی بیان می کنند و پشت آنها پنهان می شوند ولی حقیقت آنها خیانت و خون و جنایت است.

مولودی با اشاره به اینکه نمونه حقوق بشر غربی و آمریکایی را در بمباران های شیمیایی در سردشت و… دیدیم، تصریح کرد: ایران اسلامی در ۴۰ سال گذشته همه دروغ های حقوق بشر آمریکا و غرب را افشا کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقابل دشمن خارجی همیشه پیروز بوده است، افزود: باید مراقب دشمنان داخلی و فتنه گران و مریدان آمریکا باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمنان انقلاب اسلامی کسانی هستند که از آرمان ها و ارزش ها خواسته یا ناخواسته فاصله گرفته اند و مخالفین عدالت و مخالفین انقلاب اسلامی هستند.

مولودی با بیان اینکه ولایت فقیه استمرار ولایت انبیاست، افزود: مخالفین اصل ولایت فقیه، مخالف انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه خیلی ها دم از ولایت مدار بودن می زنند ولی عمل مخالف دارند، گفت: بسیجی باید تشخیص دهد که آنها که دم از ولایتی بودن می زنند آیا در عمل ولایتی هستند یا خیر؛ بی خیالی، اشرافی گری، حقوق نجومی، ترس از آمریکا و زاویه با ولایت فقیه مساوی با انقلابی گری نیست و باید مراقب بود تا صاحبان این تفکر در مناصب و مسئولیت ها نفوذ نکنند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات