خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

تحویل ۱۱ واحد مسکونی از تعهد استان در سرپل ذهاب/ ۱۱ واحد دیگر ساخته می شود

سرهنگ والدی عنوان کرد: طی یکماه اخیر ۱۱ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان کرمانشان، شهرستان سرپل ذهاب تحویل داده شده است.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۴۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

سرهنگ محرمعلی والدی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به تعهد ساخت مسکن مناطق زلزله زده کرمانشاه از سوی سپاه استان قزوین بیان کرد: طی یکماه اخیر ۱۱ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان کرمانشان، شهرستان سرپل ذهاب تحویل داده شده است.
وی گفت: همچنین با همکاری بسیج سازندگی استان تعدادی اقلام و ملزومات زندگی شامل پتو به تعداد افراد خانوار و یک تخته فرش به این خانواده ها اهدا شود.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: علیرغم فعالیت های جهادی طی سه ماه کار شبانه روزی و کمک های مردمی که به این مناطق انتقال داده شده، بنا شده با کمک خیرین استان، ۱۱ واحد دیگر جهت تحویل به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ساخته شود و رایزنی های لازم با مدیریت استان کرمانشاه انجام شده است.
سرهنگ والدی عنوان کرد: مدرسه ۶ کلاسه ضد زلزله با هماهنگی انجمن پزشکان قزوین در روستای قره داغ اعظم در حال ساخت است و امیدواریم تا ۱۶ شهریور در اختیار مردم این روستا در شهرستان سرپل ذهاب قرار دهیم.
وی ضمن تشکر از انجمن پزشکان و جراحان استان افزود: کمک های این انجمن و کمک های فرماندهی سپاه استان با هماهنگی بسیج سازندگی در ساخت این مدرسه اقدامی ماندگار و در نوع خود بی تظیر است.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خصوص خدمات رفاهی دیگری که از سوی سپاه و بسیج سازندگی استان قزوین در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه انجام شده تصریح کرد: بر اساس تعهد اخلاقی، گروه های بسیجی و جهادی در منطقه حضور یافته و با اعزام تیم های تخصصی پزشکی کمک شایانی در رفع مشکلات بهداشتی منطقه داشته اند. همچنین با هماهنگی مدیریت بیمارستان پاستور، اگر شخصی از این مناطق زلزله زده نیاز به ارائه خدمات ویژه پزشکی داشته باشد می تواند به این بیمارستان مراجعه کرده و از خدمات رایگان آن استفاده نماید.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها