خبرهای داغ:
با حضور رییس کل دادگستری استان قزوین:
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی به همراه معاونین به منظور بررسی برخی مشکلات راه های استان و همچنین مسائل حقوقی و قضایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حق لطفی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۵۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در این دیدار با تاکید بر حفظ اراضی ملی گفت: حفاظت از اراضی ملی در حفظ حقوق بیت‌المال اهمیت زیادی دارد و نقش نهادهای نظارتی، ادارات و دستگاه‌های مربوطه در پیشگیری و کاهش انگیزه زمین‌خواری بسیار مهم است.
وی افزود: درصورت همکاری دستگاه های متولی و مسئول مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید تا تمامی موارد تجاوز و تصرف اراضی و آسیب های وارده به منابع طبیعی که از سنوات گذشته صورت گرفته، به وضعیت سابق بازگشت داشته شود.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: متاسفانه برخی زمین خواران و متصرفان زمین با نگاهی بعضاً طلبکارانه خود را میراث دار زمین و املاک دولتی می دانند، حال آنکه این زمین ها برای تحقق اهداف دولت است و هدف دولت تامین رفاه و آسایش ملت است و این تضییع حقوق شهروندان از سوی بعضی متصرفان به فرهنگی نادرست مبدل شده است.
مقام ارشد قضایی استان خاطرنشان کرد: برخی راه های استان مخصوصا در بحث آسفالت، روشنایی و نگهداری مشکلات عمده ای دارند و خطرساز است و موجب حادثه می شوند که لازم در برطرف کردن این موانع و مشکلات هم اداره راه و شهرسازی و هم اداره راهداری تسریع کنند.
رییس کل دادگستری استان در پایان اظهار داشت: برخی روستاهای دورافتاده استان از یک جاده معمولی برای رفت و آمد محروم هستند که احداث جاده و آسفالت این روستاها باید اولویت قرار گیرد تا مردم سختی و مشکلات کمتری را متحمل شوند.
گفتنی است در این نشست برخی از پرونده های قضایی و حقوقی این اداره کل مربوط به برخی رفع تصرفات در حوزه راه و شهرسازی و اراضی ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان حجت اسلام والمسلمین قدرتی به همراه حق لطفی از محل احداث دادسرای عمومی و انقلاب قزوین بازدید کردند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها