خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی گفت: در عرصه جنگ نرم هم باید حماسه بیافرینیم.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۶۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزارش بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علایی در همايش بصيرت افزايی خانواده بسيجيان طرح امنيت این شهرستان ضمن تقدیر و تکریم از فداکاری ها و جانفشانی های بسیجیان در برقراری امنیت، اظهار کرد: بسیج متعلق به دلاورمردان و شیر زنانی است که در دوران هشت سال جنگ تحميلی حماسه آفریدند و پس از آن نيز در سنگر سازندگی و بازسازی کشور نقش آفرینی کردند.

وی افزود: دشمن در هشت سال دفاع مقدس از طریق جنگ سخت قصد نفوذ به خاک میهن عزیزمان را داشت که با رشادت های بسیجیان و رزمندگان با شکست روبرو شد لذا مسر جنگ را تغییر داد و به جنگ نرم روی آورد تا از این طریق بر ایمان و اعتقاد ما خلل وارد کند لذا بسیجیان طرح امنیت همیشه در صف اول مقابله با ناامنی ها هستند. 

این مسئول خاطرنشان کرد: در خانواده بزرگ بسیج، مردان و زنان به یک اندازه نقش دارند و در دفاع از میهن تلاش می کنند حال فرقی ندارد در کدام بعد باش در زمینه همسرداری و تربیت فرزند یا بعد جهاد با دشمن و برقراری امنیت در وطن همواره تلاش می کنند.

این مسئول نیز با تاکید بر این نکته که باید مردان و زنان اطلاعات خود را همه روزه بروز کنند، گفت: خانواده ها بايد در مقابل دشمن هوشيار و بيدار باشند چرا كه دشمنان در هرزمانی برای تخريب شالوده خانواده استفاده مي کنند و در كمين تخريب بنيان خانواده ها نشسته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات