فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز بیان داشت: به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج درگز و کار و تلاش بسیجیان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۰ طرح عمرانی ویژه محرومین و معسرین در شهرستان درگز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۷۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری؛ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ از اقدامات بسیج سازندگی سپاه در شهرستان درگز خبر داد و گفت: به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج درگز و کار و تلاش بسیجیان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 10  طرح عمرانی ویژه محرومین و معسرین در شهرستان درگز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) در خصوص کمک به نیازمندان و محرومین گفت: همان گونه که امام راحل خدمت به محرومان را بالاترین خدمت‌ها برشمرده اند ما نیز تمام سعی و تلاش خود را به خرج می‌دهیم تا پیام امام راحل و رهبری بر زمین نماند و در انجام این ماموریت از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

در ادامه اکبر کارگر؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه درگز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ساخت کامل منزل مسکونی ویژه معسر در روستای قزقان دره، مرمت سه منزل نیازمند تحت کمیته امداد، مرمت دو منزل سیل زده، مرمت و بهسازی دو منزل دچار حریق شده و ساخت دو باب حمام و سرویس بهداشتی ویژه مدد جویان کمیته امداد از جمله اقدامات جهادگران بسیجی در سال جاری می‌باشد.

وی در ادامه افزود: توزیع ۱۲۰ بسته غذایی به ارزش بیش از بیست و چهار میلیون تومان با همکاری آستان قدس رضوی و رنگ آمیزی و نقاشی ۱۰ مدرسه تا پایان تابستان سال جاری از دیگر اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج درگز می‌باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه درگز گفت: با توافق نامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی (ره) و قرار گاه محرومیت زدایی منعقد گردیده است ساخت ۱۳ سرویس بهداشتی و حمام، ساخت و تکمیل ۵ منزل مسکونی ویژه نیازمندان و مرمت و بهسازی ۲ مسجد در دستور کار قرار گرفته است.

کارگر در ادامه از حضور و استقبال جوانان و دانشجویان در اردو‌های جهادی خبر داد و گفت: به حمد الله شاهد روز افزون استقبال جوانان و دانشجویان در امر خدمت رسانی به محرومان و مستمندان هستیم، در واقع این بسیجیان سرمایه‌های اصلی قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی می‌باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این واحد‌های مسکونی با همکاری خیران، تسهیلات کمیته امداد، کمک‌های مردمی و زحمات بسیجیان به بهره برداری رسیده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها