دانشگاه کردستان و کسب عنوان یازدهمین دانشگاه‌ سراسر کشور

تیم تنیس پسران دانشگاه کردستان با کسب عنوان سومی به کار خود در رقابت‌های هندبال پسران چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در شیراز پایان داد.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۸۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، تیم تنیس روی میز پسران دانشگاه کردستان در چهاردهمین المپیاد دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه شیراز، موفق به کسب مقام سوم توسط آقایان پرهام حجت جلالی، کسری ارج، پوریا کرمی و وحید دلشب با مربیگری یدالله احمدی شدند.

مسابقات تنیس روی میز پسران چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با حضور ۱۵ تیم در ۴ گروه برگزار شد. این در حالی بود که در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی پسر از ۱۲۰ دانشگاه کشور، به مدت ۸ روز درقالب ۱۴ رشته ورزشی در بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی دانشجویان با یکدیگر رقابت کردند.

از دیگر عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی می‌توان به رشته کشتی اشاره کرد که پیام رحیمی با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توانست در رشته کشتی افتخار آفرینی کند. همچنین در دوومیدانی در ماده ۱۱۰ متر با مانع، آرمین سبحانی عنوان دومی را کسب کرد. در ماده ۲۰۰ متر نیز مظفر جان فزا و سهند توانایی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

باید اضافه کرد؛ در مسابقات بخش دختران که پیش از مسابقات ورزشی پسران برگزار شد، شادی شریعتی دانشجوی کاراته کای دانشگاه کردستان در چهاردهمین دوره مسابقات دانشجویان کشور در وزن ۶۸ کیلوگرم مقام نخست را کسب کرد و کاروان کردستان با یک مدال طلا به استان برگشت.

چهاردهمین دوره مسابقات دانشجویان کشور از ۲۷ تیرماه با حضور ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر از سراسر کشور به مدت ۱۰ روز در شیراز برگزار شد.

در رشته کاراته ۲۰۰ دانشجوی دختر از ۵۲ دانشگاه در المپیاد دانشجویان دختر کشور به مدت دو روز در دو بخش کاتا به صورت انفرادی و تیمی و کومیته با هم پیکار کردند.

در این دور از مسابقات مقام نخست وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم به شادی شریعتی از دانشگاه کردستان رسید و کاروان دانشگاه کردستان با یک مدال طلا به استان برگشت.

همچنین شریعتی در اردیبهشت ماه امسال نیز در مسابقات انتخابی اردوی تیم ملی کاراته دانشجویان جهان کوبه ژاپن در وزن ۶۵+ کیلوگرم توانست مقام سوم را کسب کند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات