با هدف حمایت از بیماران محروم در مناطق آسیب پذیر:

نخستین مجمع خیرین سلامت سیستان و بلوچستان تشکیل شد

مجمع خیرین سلامت به همت دبیرخانه استانی خراسان رضوی با هدف نیل به اهداف خداپسندانه نظام سلامت و ارتقای خدمات مورد نیاز بیماران نیازمند و محروم به ویژه در مناطق آسیب پذیر تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۸۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: اگرچه در سال‌های اخیر افراد خیر برای کمک به حوزه سلامت در جامعه حضور داشته‌اند مثلا اندیشه کمک به عرصه سلامت باعث شد چشم پزشکی الزهرا در شهرستان زاهدان راه‌اندازی و یا افرادی هم تجهیزات پزشکی برای کمک به این حوزه در اختیار به بیمارستا‌ها قرار دهند، اما وقتی این کمک‌ها به شکل هدفمند و سازمان یافته در قالب مجمع‌ها انجام می‌شود موثرتر است.

وی افزود: این اندیشه و تفکر ریشه در اسلام و قرآن کریم برای تعاون و کمک رسانی به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه دارد تا افرادی که توان مالی دارند یاریگر نیازمندان عرصه سلامت باشند.

امام جمعه شهرستان زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مدت تفکر آحاد جامعه در جمع به عنوان مجمع خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت تا امکان کار‌های بزرگ‌تر و گسترش این نوع اندیشه در سطح جامعه را فراهم کرد.

آیت الله سلیمانی یادآور شد: مجمع خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان از زمانی که شکل پیدا کرده کار‌های بسیاری برای این استان انجام داده به طوری که خیران نیکوکار به خوبی استقبال و برای کمک رسانی اظهار فراوانی صورت گرفته است.

وی اعلام کرد:این مجمع برای کمک به بیماران کم بضاعت، ساخت و تجهیز درمانگاه و بیمارستان، ملزومات آموزشی درمانی وارد عمل می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت:همچنین مجمع خیرین سلامت در جا‌هایی ورود پیدا می‌کند که بانی خاصی برای آن وجود نداشته باشد به عنوان مثال آنچه که توسط دولت یا افراد با داشتن اعتبار مالی بالا انجام می‌پذیرد آن غیر از این است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار