خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه خوی:

روحانیان پیرامون تهدیدات موجود روشنگری کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی گفت: باید پیرامون تهدیدات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی موجود روشنگری شود که نقش روحانیان در این زمینه حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۰۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو  در جلسه هم اندیشی روحانیون شیعه و سنی خوی اظهار کرد: روحانیون را باید قافله سالار مسایل روز و دستورات الهی عنوان کرد که وظیفه خطیر آگاه سازی مردم را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه ما تهدیدات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی زیادی وجود دارد که نیاز به فعالیت زیاد و روشنگری دارد و در این راستا روحانیون به علت داشتن دامنه تبلیغ فراوان نقش مهمی را می توانند ایفا کنند.

این مسئول مساجد را تکیه گاه و سنگر اسلام و قرآن عنوان کرد و افزود: علم روز و مسایل مختلف و صدالبته دامنه فعالیت دشمنان در تمامی ابعاد نیاز آگاهی روحانیون به علوم و فنون را دوچندان می کند تا مردم را از آسیب های اجتماعی با خبر کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیز روحانیون و ائمه جماعت را دیده بانان حقیقی عنوان کرد که به خاطر فعالیت دشمنان در طیف های مختلف این انتظار مردم از روحانیون را فراهم می کند.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: ملت بیدار، بابصیرت، آگاه و دشمن شناس ایران اسلامی پا در رکاب رهبری بوده و با جان و دل از ارزش های والای اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می کند و جانانه در برابر تهدیدهای دشمنان می ایستند.

وي همچنین استفاده بهینه از رسانه را عاملی دیگر در جلوگیری از گمراهی جوانان عنوان کرد و گفت: دشمنان سعی دارند با انواع ترفندها در فضای مجازی اغتشاش بیافرینند و نمونه اش دامن زدن به اختلافات شیعه و سنی هاست.

انتهای پیام

ارسال نظرات