سرهنگ علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) در آیین افتتاحیه مرحله دوم دوره ی آموزش تکمیلی بسیج گفت: از جمله اهدافی که ما در دوره آموزشی تکمیلی بسیج دنبال می کنیم، آشنایی نیروهای بسیجی با فرهنگ پاسداری، شهادت و منش ولایت پذیری و ولایت مداری است.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۱۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) در آیین افتتاحیه مرحله دوم دوره ی آموزش تکمیلی بسیج که عصر روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه در محل تیپ حضرت زهرا(س) برگزار شد اظهار داشت: تکمیل سازمان رزم گردان های امام حسین(ع) هدف اصلی برگزاری دوره های آموزش تکمیلی بسیجیان است.

وی با تأکید بر حضور مقتدرانه بسیجیان در عرصه های مختلف افزود: از جمله اهدافی که ما در دوره آموزشی تکمیلی بسیج دنبال می کنیم، آشنایی نیروهای بسیجی با فرهنگ پاسداری، شهادت و منش ولایت پذیری و ولایت مداری است.

علی بنایی با اشاره به سابقه برگزاری دوره آموزش تکمیلی در سال های گذشته گفت: با واکاوی دقیقی که بر روی برنامه ها انجام داده ایم سعی کردیم اگر در سال های پیشین اشکالی در آموزش‌ها وجود داشته است آن را اصلاح کنیم و با بکارگیری توانی که در اختیار داریم، بتوانیم خواسته های ستاد فرماندهی نیروهای مسلح را به نحو احسن محقق کنیم.

بنایی تصریح کرد: از آنجا که بسیجیان عزیز، نیروهای مدافع انقلاب اسلامی هستند لذا ما به دنبال این هستیم که نیروهای حاضر در این دوره آموزشی، نهایت استفاده را از آموزش ها و فضاهای ایجاد شده ببرند به همین منظور برنامه ریزی دقیقی برای این دوره ها انجام داده ایم و مربیان زبده ای نیز برای آموزش بسیجیان در نظر گرفته ایم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول ا...(ص) در پایان خطاب به نیروهای بسیجی شرکت کننده در دوره تکمیلی بسیج گفت: شما جای خوب و مقدسی پا گذاشته اید، اینجا محل تربیت پاسداران و بسیجیان بسیاری بوده است که به فیض شهادت نائل آمده اند پس سعی کنید شما هم در این راه ثابت قدم باشید.

گفتنی است بر اساس این گزارش، مرحله ی دوم دوره آموزش سی روزه ی تکمیلی بسیج از ۲۰ مرداد ماه برای نیروهای ۱۰ گردان امام حسین(ع) تهران آغاز می شود و بسیجیان حاضر در این دوره آموزشی پس از گذراندن دوره سی روزه، باید دو دوره ی ۷۲ ساعته و ۱۵ روزه ی آموزش عملی را نیز پشت سر بگذرانند.

 

ارسال نظرات