خبرهای داغ:
مسوول همیار وصل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مسوول همیار وصل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: تسریع در تشکیل خانواده برای جامعه ایثارگران وظیفه‌ی اصلی همیار وصل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۲۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بتول جلیلیان خطایی همسر شهید رضا عطاری مسوول همیار وصل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: تسریع در تشکیل خانواده برای جوانان شاهد و ایثارگر در شرف ازدواج وظیفه‌ی اصلی ماست.
وی گفت: به صورت تلفنی و حضوری با جامعه ایثارگران ارتباط برقرار می‌شود تا فرزندان در شرف ازدواج آنها شناسایی و اطلاعات‌شان ثبت شود.
مسوول همیار وصل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مشخصات ایثارگران در فرم‌هایی که تهیه شده، درج می‌شود تا با توجه به شرایط آنها زوج مناسب معرفی شود.
جلیلیان خطایی گفت: در روز دوشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 12 و نیم در بنیاد هستم و روزانه 12 تا 15 تماس تلفنی با جامعه ایثارگران برقرار می‌کنم تا مشخصات فرزندان در شرف ازدواج در فرم‌های مربوطه ثبت شود.
وی افزود: مشخصات و شخصیت فردی، روحیات فردی، نوع کار، میزان درآمد، بیماری‌ها و مشخصات و انتظارات از همسر آینده در فرم‌ها درج می‌شود.
مسوول همیار وصل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اکنون یکصد و 34 نفر از جوانان شاهد و ایثارگر در شرف ازدواج شناسایی شده که از این آمار 83 نفر دختر و 51 نفر پسر در سطح استان قزوین از مقاطع تحصیلی دکتری تا زیر دیپلم است.
جلیلیان خطایی گفت: برگزاری جلسات حضوری برای جوان‌ها و خانواده‌ها، معرفی جوان‌ها به یکدیگر، فراهم کردن زمینه‌ی صحبت جوان‌ها و دادن مشورت به جوانان در خصوص تصمیم‌گیری‌ها از جمله اقدامات همیار وصل بنیاد استان قزوین است.
وی افزود: جامعه ایثارگران بعد از عقد کردن به مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین معرفی می‌شوند تا مواردی که با یکدیگر اختلاف نظر دارند برطرف کنند.
مسوول همیار وصل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با اطلاع‌رسانی به جامعه ایثارگران می‌توان شناسایی زوج‌های در شرف ازدواج را ارتقا داد به همین دلیل انجام این مهم باید در دستور کار مسوولان بنیاد باشد.
جلیلیان خطایی مهمترین عامل وصل شدن جوانان را داشتن اعتقادات یکسان برشمرد و افزود: قضاوت از ظاهر چهره و توقعات زیاد دنیایی جوان‌ها از زندگی از مولفه‌های به هم نرسیدن آنهاست که باید این نگاه اصلاح شود.
وی با اشاره به هدف خود از وصل کردن جوانان شاهد و ایثارگر گفت: در این راستا هر قدمی که برای رضایت خداوند برمی‌دارم ثواب آن را به همسر شهیدم هدیه می‌کنم.
گفتنی است: بتول جلیلیان خطایی همسر شهید رضا عطاری، دبیر بازنشسته آموزش و پرورش استان قزوین با مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و مسوول همیار وصل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مدت 4 سال در بنیاد مشغول به فعالیت است.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها