همايش طلايه‌داران تبليغ با حضور روحانيون مستقر منطقه سيستان در مجتمع فرهنگي تفريحي بقيه الله العظم(عج) زهک برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۵۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان  به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان سیستان وبلوچستان، مهدی علی محمدی سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در این همایش گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم همایش طلایه‌داران تبلیغ در زهک برگزار شد و مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش ترویج فرهنگ و فلسفه ناب محرم درمنطقه سیستان است که در این زمینه روحانیون نقش اساسی دارند.

وی افزود: روحانیون نقش مهمی در ترویج فلسفه ناب عاشورا و ماه محرم دارند و باید از فرصت به دست آمده برای ترویج این فرهنگ به نسل جوان استفاده کنند.

علی محمد با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی نقشه‌های شومی پیش‌بینی‌کرده‌اند٬ بیان کرد: دراین زمینه با وحدت و همدلی تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شود که نقش روحانیون در این زمینه برجسته و مهم است.

حجت الاسلام خیور رئیس تبلیغات اسلامی زاهدان هم با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: این امر نیز یکی از رسالت‌های بزرگ روحانیون است و باید روحانیون برای تحقق اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را به کار ببرند.
ارسال نظرات