فرمانده سپاه استان البرز گفت : نبض جامعه در دست خبرنگاران است و باید با رعایت سه اصل سرعت، دقت و صحت روحیه نشاط و امید را در جامعه گسترش دهد و امانت‌داری را در انتقال اخبار رعایت کنند.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۷۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در آئین گرامیداشت روز خبرنگار ، تجلیل از اصحاب رسانه مطبوعات و خبرگزاری ها و خبرنگاران بسیجی استان که در ساختمان شهیدان بیگی بسیج ناحیه دانشجویی برگزار شد ، اظهار داشت : خبرنگار باید با رعایت سه اصل سرعت، دقت و صحت روحیه نشاط و امید را در جامعه گسترش دهد، اطلاع رسانی با رعایت اصل امانتداری و بدون مسائل حاشیه ای را از اصول خدمت رسانی صادقانه به مردم است.

خبرنگاران در انتقال اخبار امانت‌دار است

وی افزود: ما قدردان زحمات اهالی رسانه هستیم چرا که آنها با تعهد شغلی خود سعی در حل مشکلات مردم دارند و به سوی مدیریت افکار به سمت توسعه و پیشرفت و بیان انتقادات سازنده گام بر می دارند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه مردم باید در جریان مسائل روز قرار بگیرند عنوان کرد: نبض جامعه در دست خبرنگاران است و آن‌ها باید امانت‌داری را در انتقال اخبار رعایت کنند

وی تصریح کرد: امروز دشمن با انواع تحرکات در قالب جنگ روانی سعی در سست‌سازی باورهای شهروندان دارد و در چنین اوضاعی وظیفه مقابله با هجمه عملیات روانی دشمن بر‌عهده رسانه‌هاست.

سردار مولایی افزود: خاصیت خبر این است که سبب امیدآفرینی و بهبود شرایط شده و اسباب تقویت جامعه را فراهم سازد بنابراین خبرنگار باید خود را در مسیر تولید چنین خبری قرار دهد.

در ادامه خبرنگاران با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه کاری خود حمایت بیشتر مسئولان از این قشر را خواستار شدند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران و فعالان حوزه مطبوعات و رسانه استان البرز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها