وهاب کاظمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک تاکید کرد
حجت الاسلام عبدی گفت :عوامل تولید باید کاری کنند که کالای ایرانی قدرت رقابت با کالای خارجی را داشته و مردم با افتخار کالای ایرانی را استفاده کنند .
کد خبر: ۹۰۴۶۱۸۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک ، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ناحیه مقاومت بسیج اراک در کانون اجتماعی زنان اراک ، حمایت از تولید داخل را راهبردی اساسی در تقویت اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد : حمایت از کالای ایرانی در راستای راهبرد حمایت از اقتصاد اسلامی است که بعد از انقلاب در عرصه اقتصادی و سیاسی کشور مطرح شد .
وی نقش دولت در تحقق شعار سال را مهم عنوان کرد و گفت : دولت باید برای عملیاتی کردن شعار سال بیش از گذشته به ظرفیت های داخلی که نیروی انسانی و منابع طبیعی از جمله این ظرفیت ها هستند بیشتر توجه کند . ایشان رفع موانع تولید را از اقدامات مهم دولت دانست و اضافه کرد : دولت باید برای حمایت از تولید داخل نسبت به رفع موانع تولید در تمام سطوح مدیریتی اقدام نموده و مبادی ورودی کشور را به منظور جلوگیری از قاچاق کالا کنترل نماید .
وی نمادسازی را در حمایت از تولید داخل مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت : عوامل تولید باید کاری کنند که کالای ایرانی قدرت رقابت با کالای خارجی را داشته و مردم با افتخار کالای ایرانی را استفاده کنند .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ملت ایران را ملتی موقعیت شناس دانست و گفت : مردم نشان دادند که همواره از مسئولان جلوترند و همان مردمی هستند که حماسه های 9 دی و 22 بهمن ها را خلق کرده اند . وی تصریح کرد در موضوع حمایت از کالای ایرانی نیز مردم به خوبی به وظایف خود عمل خواهند کرد .
وی اضافه کرد: تجملات در مراسمات و میهمانی ها به جایی رسیده که فشار بسیاری را بر اقشار مختلف جامعه علی الخصوص قشر متوسط و ضعیف جامعه وارد نمود است که توجه به عدم تجملات در میهمانی ها درسخنان مقام معظم رهبری بر آن تاکید فراوان شده است.
وی تشریح کرد: مردم ایران در نظر داشته باشند که با خرید کالا‌های ایرانی کارگران ایرانی مشغول به کار می‌شوند؛ حتی اگر کالا‌های تولیدی داخل در حال حاضر کیفیت لازم را ندارند ضروری است برای پیشرفتشان از آن‌ها حمایت کنیم، راهی که کشور‌های توسعه یافته رفته‌اند همین است.

انتهای  پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار