جشنواره رسانه ای ابوذر، چهارمین سال حضور خود را در استان سیستان و بلوچستان تجربه می کند و با عنوان «چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان» در جهت حمایت و اعلام برترین های حوزه رسانه این استان تلاش می کند.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۸۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، در این جشنواره علاوه بر سازمان بسیج رسانه که متولی جشنواره می‌باشد دیگر نهادها، چون شبکه هامون، سازمان رسانه‌ای سراج، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان و روابط عمومی سپاه سلمان نیز همکاری می‌کنند.

این جشنواره شامل عکس، یادداشت یا سرمقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور و موشن‌گرافی می‌باشد.

همچنین محور‌های اصلی جشنواره شامل عناوین "وحدت"مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی می‌باشد.

فرصت ارسال آثار به جشنواره تا تاریخ ۱۵ شهریور ماه بوده و علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره می‌بایست آثار خود را از طریق تارنمای ثبت نام در جشنواره به آدرس abozar-sb.ir ارسال نمایند.

قابل ذکر است آثار برگزیده توسط داوران جشنواره به مرحله نهایی و کشوری جشنواره راه خواهد یافت.

آدرس دبیرخانه جشنواره- زاهدان- تقاطع خیابان شهید طالقانی و مصطفی خمینی، ساختمان شهید نوری صفا، سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان می‌باشد.
ارسال نظرات