مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در جمع پایوران وسربازان گفت:دانشجوی انقلابی باید از هر کاری که عناصر ومجموعه‌های مخرب را به سوء استفاده از آن تحریک می‌کند برحذر باشد.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۱۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام پوربابایی در در نشست مصون سازی فرهنگی که با موضوع (دانشجوی انقلابی، شجاع، حرکت آفرین وبا نشاط) با حضور پایوران، بسیجیان وسربازان ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید اظهار داشت: جنبش دانشجویی به عنوان یک جنبش متعهد وهمراه از زمان ایجاد وپا گرفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی باید آرمان‌ها واهداف اصلی انقلاب را نصب العین خود قرار دهد و با تعمیق ودقت کافی در بررسی امور داخلی وخارجی ژرف نگر باشد.
وی با اشاره به ویژگی‌های یک دانشجوی انقلابی از منظر امام (ره) ومقام معظم رهبری (مد ظله) گفت: همانطوریکه مقام معظم رهبری (مد ظله) بیان فرمودند: حرکت دانشجو نباید مبتنی بر اشخاص باشدودانشجو باید در جهت تحصیل، تهذیب وورزش گام بردارد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه دانشجو در این برهه زمان باید از مسئولان کشور برای خدمت رسانی بهینه به مردم مطالبه گری داشته باشد افزود:یک دانشجوی انقلابی ومتعهد باید در این مواقع حساس که دشمن برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ اقدامی در داخل وخارج از کشور فروگذار نمی‌کند با استفاده از استعداد‌های علمی وکاربردی دانشگاه در حل وگره گشایی از مشکلات سهیم باشد.
وی در پایان در نظر گرفتن منافع گروه ویا سازمان خاص را از آفت‌های دانشجویی خواند وتصریح نمود:رسالت دانشجو به عنوان قشر فرهیخته جامعه در زمانی که دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند بسیارسنگین است، چون مطمئناً خنثی نمودن توطئه ههای دشمن با برنامه ریزی دقیق ومنظم به ضرر بعضی از افراد ویا گروه‌ها خواهد بود وصدای آن‌ها را بلند خواهد کرد.
ارسال نظرات