خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه ولی (عج) در مراسم یادواره شهید مدافع حرم حججی در شهرستان دزفول بیان کرد: شهید حججی هایی که بعد از دفاع مقدس در ایران تربیت شدند فرزندان راستین روح الله هستند.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۲۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دزفول:نخستین یادواره مشترک ارتش و سپاه به مناسبت سالگرد شهید حججی در مسجد اعظم شهرستان دزفول برگزار شد

در این مراسم سرهنگ پاسدار میر عبدالرضا مراد حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ملت ایران و جهان اسلام مدیون شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنان هستند، گفت: مدافعان حرم در سوریه و عراق در خط مُقدم دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی نقش‌آفرینی می کنند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر اب کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) در ادامه صحبت های خود  با اشاره به نمونه رویش انقلابی,جوانان نسل حاضر افزود:شهید حججی نمونه ای از هزاران جوان مومن و شجاع دهه دوم و سوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهید حججی هایی که بعد از دفاع مقدس در ایران تربیت شدند فرزندان راستین روح الله هستند،که ان شالله پرچم اصلی دنیا را بلند خواهند کرد و به صاحب اصلیش با فرماندهی امام تحویل خواهند داد.

گفتنی است شهید حججی دوران مقدس سربازی اش را در تیپ299 تکاور ارتش در شهرستان دزفول گذرانده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها