مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در جمع پایوران وسربازان گفت:بسیجیان در سنگر‌های خط مقدم به عنوان افسران جنگ نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برای خنثی نمودن حرکات شوم دشمن در تغییر باور‌ها ونگرش‌ها در راستای اهداف انقلاب گام بردارد.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۲۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام پوربابایی در در کلاس نورمبین ناحیه مرکزی یزد که با حضور پایوران، بسیجیان وسربازان ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید اظهار داشت: اگر کسی به خوبی اوضاع فرهنگی واتفاقات اخیر را رصد کند به این نتیجه می‌رسد که همه بدنه بسیج باید به عنوان بازوان توانمند انقلاب در شناسایی دشمن وفتنه‌های هوشمند او اثر گذار باشند ودر جهت روشنگری عامه مردم نقش آفرینی نمایند.
وی با اشاره به اهمیت تفکرانقلابی وارزشی گفت: بسیج باید مسیر رشد وتعالی کشور را برای نیل به اهداف متعالی هموار نماید ولازمه این کار وارد شدن در جنگ نرم دشمن و تهیه پادزهر‌های مناسب برای خنثی نمودن القائات وشبهات مسموم اوست.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه محافظت از آرمان ها، اصول وارزش‌های انقلاب وظیفه همه مردم ومسئولین است افزود:تحقق آرمان‌های والای انقلاب در گروی انسجام، هم دلی واتحاد است وهر فردی باید در زمینه تداوم وتثبیت این نظام مقدس که مورد نظر انبیاء وائمه معصومین (علیهم السلام) است احساس مسئولیت کند.
وی در پایان با اشاره به تهدیدات دشمن در عرصه‌های داخلی وخارجی تصریح نمود:چشم انداز انقلاب بدون شک فراتر از مرز‌های جغرافیایی است وبسیجیان ما همانطور که در نبرد سخت هشت سال دفاع مقدس کارآیی تاثیر گذار بودن باز هم بیشترین کارآیی را در حوزه جنگ نرم وقابله با نفوذ دشمن دارند.
ارسال نظرات