خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه امام رضا (ع) صورت گرفت
نشست تبیین گفتمان ولایت با حضور فرمانده ناحیه امام رضا (ع) و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های حوزه‌ی کوثر (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۵۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم سانی خانی طی سخنانی در نشست تبیین گفتمان ولایت با اشاره به اختیارات رهبری گفت: رهبر، راهبر و هدایت کننده می‌باشد که مجلس ورئیس جمهور باید طبق همان مسیر حرکت کنند.
وی افزود: مجلس در راس امور است و تعیین صلاحیت رئیس جمهور بر عهده مجلس می‌باشد و ما مردم باید نمایندگان مجلس را بشناسیم و با آگاهی و اطمینان رای دهیم.
سانی خانی اضافه کرد: روسیه و آمریکا در کمتر از ۱۰۰ سالگی به جان یکدیگر افتادن و نظام خود را از بین بردند، ولی ایران در ۴۰ سالگی انقلاب ابر قدرت جهان شد و دشمن از همین می‌ترسد.
وی ادامه داد:غربی‌ها معتقدند قدرتمند شدن وحرف اول را در دنیا زدن در کنار دینداری امکان پذیر نمی‌باشد در حالی که تفاوت انقلاب ما با غربی‌ها در بی دینی آنان می‌باشد؛ که می‌خواهد با فشار‌های اقتصادی و تحریم‌های مختلف مردم را بر ضد دین و نظام تحریک کند.
فرمانده ناحیه با تاکید بر این که برای پشت سر گذاشتن بحران‌ها خشم انقلابی لازم نیست و صبر انقلابی لازم است اظهار داشت: در وضعیت کنونی که برخی کم کاری‌ها احساس می‌شود، ما بسیجیان باید تا می‌توانیم برای مردم خدمت کنیم.
وی گفت: در طرح اعتلای بسیج به برادران بسیجی ماموریت داده شده تا با گشت‌های محله محو امنیت را برای مردم منطقه فراهم کند و پایگاه‌های خواهر با تشکیل گروه‌های جهادی در خدمت مردم باشند؛ انقلاب ما در این زمان نیاز به از خود گذشتگی وایثار دارد.
در پایان جلسه فرمانده ناحیه با تشکیل جلسه‌ای به مشکلات پایگاه‌ها و بسیجیان رسیدگی کرد.
ارسال نظرات