نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:تقویت پول ملی باید در دستور کار مدیریت جدید بانک مرکزی قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۵۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حسن حسینی شاهرودی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی گفت:بعد از اینکه ترامپ در آمریکا رئیس جمهور شد بسیاری از کارشناسان اقتصادی کشور،احتمال خروج آمریکا از برجام را پیش بینی کردند و هشدار دادند باید تدابیری اتخاد شود تا فضای روانی اقتصاد ایران تحت تاثیر قرار نگیرد.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:کاهش ارزش پول ملی در چند ماه گذشته تنها ناشی از مولفه های اقتصادی نیست و بخشی از موضوع ناشی از ایجاد فضای روانی بوده چرا که در حوزه های مختلف اقتصاد مانند صادرات اتفاق خاصی در ماه های گذشته نیافتاده است.

عزم جدی برای از بین رفتن حباب قیمتی ارز و طلا وجود نداشت

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود:تیم اقتصادی در ماه های گذشته اعلام کرد در نرخ ارز و سکه طلا حباب وجود دارد اما مدیریت اقتصادی جدی برای از بین رفتن حباب قیمتی وجود نداشته است.

تقویت پول ملی باید در دستور کار مدیریت جدید بانک مرکزی قرار بگیرد

حسینی شاهرودی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:تیم اقتصادی دولت به جای سیاست دستوری باید با درایت و ابزار اقتصادی بازار ارز را ساماندهی کند.باید متقاضیان و عرضه کنندگان ارز باید بتوانند بصورت شفاف در بازار ثانویه ارز معاملات خود را انجام دهند.
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:در هر صورت تقویت پول ملی باید در دستور کار مدیریت جدید بانک مرکزی قرار بگیرد و اعتماد اقتصادی مردم برای سرمایه گذاری تقویت شود.

ارسال نظرات