خبرهای داغ:
سردار مرتضی قربانی :

جنگ طلب نیستیم اما اگر کسی فکر خطایی به سرش بزند دهنش را خرد میکنیم

سردار قربانی در چهاردهمین یادواره شهدای شمال وشمال غرب کشور که از استانهای گلستان،مازندران،گیلان و کردستان حضور داشتند بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه ابرقدرتهای جهان با همه امکانات بسیج شدند که جلوی این طوفان قدرتمند را بگیرند وجمهوری اسلامی را براندازی کنند و به خیال خودشان زمین گیر کنند.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۶۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار قربانی ازیادگاران هشت سال دفاع مقدس در جمع رزمندگان وپیشکسوتان وخانواده های شهدا در چهاردهمین یادواره شهدای شمال وشمال غرب کشور که از استانهای گلستان،مازندران،گیلان و کردستان حضور داشتند بیان داشت: خداوند را شاکریم که این جلسه باحضور خیلی از عزیزان وپیشکسوتان وخانواده های معظم شهدا برگزار گردید و چون یه یاد شهدا اینجا دور هم جمع شده ایم مایه خیر وبرکت فراوانی است ودر این جمع باصفا که به یاد ۲۲۰۰۰ هزار شهید والا مقام برپا شده ،هریک از این شهیدان در روز محشر انشاالله شفیع ما خواهند بود.

وی اظهار داشت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه ابرقدرتهای جهان با همه امکانات بسیج شدند که جلوی این طوفان قدرتمند را بگیرند وجمهوری اسلامی را براندازی کنند و به خیال خودشان زمین گیر کنند.

فرمانده اسبق لشگر ۲۵ کربلا با اشاره به اینکه دشمن با همه توانش به جنگ با جمهوری اسلامی آمد گفت: دشمن مسلحانه ،سیاسی،با کودتا وبا حمله نظامی به مردم کردستان ، شمال،جنوب،شرق وغرب حمله کرد ولی نتوانست راه به جای ببرد و ما در این جنگ نابرابر ۲۲۰۰۰۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردیم ولی بنا بر گفته رئیس هلال احمر عراق آنها نزدیک به یک میلیون کشته دادند یعنی حدود به چهار برابر بوده است.

وی خطاب به برادران وخواهران حاضر در یادواره شهدای شمال وشمال غرب کشور عرضه داشت:خداوند میفرماید اگر ایمانتان زیاد شد وبنیه معنویتان افزایش یافت شما را بر دشمنان مسلط میکنیم واگر همه دنیا علیه شما باشند باز هم پیروز خواهید شد واین وعده خداست که ما در دفاع مقدس شاهد آن بودیم و وقتی ایمان و تقوای ما زیاد شد مدافع حرم اهل بیت میشوید وشهید خواهید شد ودر نزد خدا روزی خواهید خورد.

 سردار قربانی با اشاره به اینکه در حال حاضر به فکر ازدواج دختران وپسران جوان خودمان باشیم بیان داشت:۱۲ میلیون نفر دختر وپسر جوان ازدواج نکرده در کشور وجود دارد که همه با هم با اتحاد ویکدلی ودست در دست هم باید این جوانهای عزیز و دوست داشتنی را راهی خانه بخت کنیم که این مسئله بسیار مهمی در کشور است.

این فرمانده دفاع مقدس در پایان این مراسم اظهار داشت: ما سر جنگ با کسی نداریم وجنگ طلب نیستیم ولی اگر کسی فکر خطایی به سرش بزند دهنش را خرد میکنیم و در حال حاضر همگی ما وظیفه داریم که با هم متحد وبرادر باشیم تا ادامه دهنده راه شهدا بوده وبا حمایت خود از رهبر عزیزمان امام خامنه ایی مد ظله العالی انقلابمان را به منصه ظهور برسانیم.

همچنین در پایان این مراسم به تعدادی از پیشکسوتان ورزمندگان وخانواده های شهدای شمال و شمال غرب کشور هدایا ولوح تقدیر اهدا شد وتقدیر وتشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار