خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه های این اداره در زمینه حمایت از شاعران آئینی گفت: شاعران قمی در جلسه شعر خوانی با مقام معظم رهبری حضور بسیار پررنگی داشتند که این موضوع نشان دهنده ظرفیت بالای شاعران قمی در زمینه شعر آئینی است.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۶۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
استان قم در زمینه شعر آئینی ‌ظرفیت بسیار بالایی دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید موسی حسینی کاشانی در نشست صمیمانه با شاعران قمی که در محضر رهبر معظم انقلاب شعرخوانی کردند، اظهار داشت: شعرو شاعری دارای اهمیت بالایی است و همه ارزش آن را می‌دانند، یکی از نقاط قوت ایران زبان شعر وتاریخ آن است و باید بتوانیم در حد توان خود در راستای اعتلای شعر تلاش کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل ارشاد قم در زمینه حمایت از شاعران آئینی افزود: این جلسه بسیار مفید و با ارزش است و از فرمانده سپاه استان و استاد مجاهدی دبیر شعر آئینی کشور به دلیل حضور و حمایت از شاعران آئینی تشکر می‌کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جایگاه استان قم در زمینه شعر آئینی بیان کرد: شاعران قمی در جلسه شعر خوانی با مقام معظم رهبری حضور بسیار پررنگی داشتند که این موضوع نشان دهنده ظرفیت بالای شاعران قمی در زمینه شعر آئینی است.

حسینی کاشانی با اشاره به ارزش شعر و تاثیرآن در جامعه عنوان کرد: یکی از نقاط قوت مردم ایران همین زبان شعر است و امیدوارم که بتوانیم با بضاعت اندک خود انگیزه‌ها را در زمینه شعر افزایش دهیم.
ارسال نظرات