خبرهای داغ:
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

نمایش همزمان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در تبریز

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۷۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی محرمی گفت: فیلم‌های یاد شده از نهم تا چهاردهم شهریوماه جاری در سینما صیامی مجتمع ٢٢ بهمن اکران می‌شود.

وی افزود: ١٢ فیلم سینمایی شامل پنج فیلم خارجی و هفت فیلم ایرانی هر کدام در دو نوبت در طول زمان یاد شده اکران خواهد شد.

محرمی، در ادامه به اهمیت و تاثیر فیلم در رشد شخصیتی کودکان اشاره کرد و گفت:  فیلم به عنوان یکی از مهم ترین وسایل ارتباط جمعی در دنیای کنونی و زندگی روزمره افراد، ساختار زندگی انسان‌ها و حتی اندیشه هر فرد برای چگونه زیستن است، به طوری که می توان گفت فیلم‌ها بر شکل گیری اندیشه و نگرش افراد علی‌الخصوص کودکان و نوجوانان تاثیر بسزایی دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل، افزود: با اندکی دقت در زندگی افراد، می‌توان به نقش فیلم در سلیقه سازی و اندیشه پروری پی برد و دریافت که از این راه اندیشه ها و سلیقه های نو در افراد شکل گرفته و ایجاد می شود و این امر در کودکان نمود بشتری دارد و بر همین اساس باید در انتخاب  فیلم برای این قشر دفت بیشتری شود.

 مجری برنامه یاد شده انجمن سینمای جوان استان بوده و در کنار اکران فیلم‌های یاد شده،‌ ایستگاه نقاشی، ‌شعرخوانی و ... ویژه کودکان نیز اجرا خواهد شد.

 مراسم افتتاح این برنامه نهم شهریورماه جاری ساعت ١٧ در محل تالار استاد صیامی مجتمع فرهنگی سینمایی ٢٢ بهمن برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها