خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا:

دشمن حتی جرات نگاه کردن به مرزهای ایران را ندارد

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن حتی جرات نگاه کردن به مرزهای ایران را ندارد، چه برسد به آنکه بخواهد تهدیدات نظامی خود را علیه کشور عملی کند.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۸۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امیر فرهاد آریانفر  بااشاره به تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: امروز نیروهای مسلح کشور تحت رهبری مقام عظمای ولایت در اوج اتحاد، همدلی و همبستگی قرار دارند.

وی ادامه داد: دشمنان تاکتیک جنگ روانی و جنگ اقتصادی را در محور کار قرار داده اند، اما توانایی مقابله با نیروهای مسلح ایران را ندارند، چراکه از نظر تجهیزات نظامی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده ایم و از نظر کیفیت نیروی انسانی نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با تاکید بر اقتدار نیروهای مسلح، تصریح کرد: می دانیم که دشمن حتی جسارت و جرات نگاه کردن به مرزهای ایران را هم ندارد، چه برسد به اینکه بخواهد تهدیدات نظامی خود را عملی کند.

وی با بیان اینکه همه نیروهای مسلح کشور از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخوردار هستند، اضافه کرد: مادشمنان خود را عددی محسوب نمی کنیم که بخواهند تهدیدی برای ما باشند.

آریانفر در ادامه به وقوع زلزله 7.3 ریشتری سال گذشته اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح در این زلزله در بحث یاری به مردم و دولت با ظرفیت و پتانسیل توانستند بخوبی بحران را مدیریت کنند.

وی همچینن با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران نشان داد که توانایی مدیریت بحران های منطقه را دارد، خاطرنشان کرد: در بحث سوریه و عراق ما این موضوع را به اثبات رساندیم در حالی که تمام کشورهای دنیا از مدیریت آن عاجز بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در ادامه بااشاره به نامگذاری 17 خرداد به نام روز خبرنگار، عنوان کرد: خبرنگاران در مقطع حساس کنونی به عنوان سربازان مقدم خاکریز نظام مقدس اسلامی ایران علیه هجمه عملیات روانی و جنگ نرم دشمنان و در راس آن استکبار جهانی قرار دارند.

وی یادآورشد: امروز غول خبری دنیا در دست دشمن است و مقابله با آن کار بسیار بزرگی‌ است که پرچمدار این مقابله خبرنگاران هستند.

ارسال نظرات