خبرهای داغ:
جانسیج سپاه شاهرود گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران سربازان فرهنگی جبهه اسلام در جنگ نرم در برابر دشمنان هستند و باید به رسالت خود بدرستی عمل کنند.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۹۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد حسین پور در دیدار با تعدادی از اصحاب رسانه و خبر شاهرود در دفاتر آن‌ها به مناسبت روز خبرنگار با تبریک این روز و تقدیر از فعالیت آن‌ها در عرصه اطلاع رسانی متعهدانه و صادقانه به جامعه با بیان اینکه این کار بسیار با اهمیت و اثرگذار در جامعه است افزود: تلاش شما عزیزان جهادی است مستمر در مقابل جهل و نادانی و روشنگری جامعه در مقابل اتفاقات و مشکلات و انعکاس صدای مردم به مسؤولین و بالعکس هستید.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و ابزار رسانه در این جنگ گفت: شما سربازان خط کفدم‌جنگ رسانه‌ای با دشمن هستید و باید تلاش کنید رسالت پیامبرگونه خود را به درستی انجام دهید کما اینکه تاکنون بازوی برای انقلاب اسلامی بوده است.
جانشین سپاه شاهرود با تقدیر از فعالیت همه اصحاب رسانه در آگاهی بخشی به جامعه بر ایجاد اتحاد و وحدت در جامعه و تزریق آرامش و دفاع از حقوق مردم تاکید کرد.
در این دیدار‌ها که معاونت فرهنگی اجتماعی و مسؤول بسیج رسانه شهرستان شاهرود نیز وی را همراهی می‌کردند مسؤولین و خبرنگاران دفاتر نشریات محلی و کشوری و خبرگزاری‌ها نیز به ارائه گزارش اقدامات خود پرداخته و تاکید بر حل مشکلات مردم داشته و خواستار برگزاری جلسات منظم مشورتی شدند.
لازم به ذکر است این دیدار‌ها به مناسبت روز خبرنگار در دفاتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، نشریات محلی ادیب، کندوی البرز، رستاخیز و قشلاق، بامداد شاهرود، اسپیرو و نشریات کشوری اطلاعات رسالت، جام‌جم، همشهری، حمایت برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها