خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: تلاش می‌کنیم تا فاز دوم موزه دفاع مقدس فارس که شامل موزه‌آرایی است تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۰۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به بهره‌برداری فاز نخست موزه دفاع مقدس این استان در ایام دهه فجر سال گذشته گفت: ما تلاش می‌كنیم تا فاز دیگر این موزه كه شامل موزه‌آرایی است را در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: هم‌اكنون طراحان ما در حال سناریونویسی سوژه‌هایی هستند كه در اختیارشان قرار گرفته است و بعد از اینكه این سناریوها به تأیید رسید، وارد مرحله خرید موارد مورد نیاز خواهیم شد و وسایل سخت‌افزاری كه در داخل گالری قرار خواهد گرفت را خریداری خواهیم كرد.

نمایش بخشی از سوژه‌ها به‌صورت دیجیتالی

گرامی با بیان اینكه درصدی از سوژه‌ها به صورت دیجیتالی در موزه دفاع مقدس فارس به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: تعداد سوژه‌ها برای موزه‌آرایی زیاد است لذا نیاز داریم كه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بودجه‌های مناسبی برای این كار به ما اختصاص دهند.

در بحث تملك اراضی اطراف موزه دفاع مقدس فارس هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم

مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، بودجه لازم برای تكمیل گالری موزه دفاع مقدس فارس را به‌صورت میانگین ۵ میلیارد تومان اعلام كرد و گفت: در بحث تملك اراضی اطراف موزه نیز در حال پیگیری هستیم ولی هنوز به نتیجه چندانی دست نیافتیم.

وی ادامه داد: متأسفانه اراده‌ای در مدیریت‌هایی كه با ما همكاری می‌كنند در این مبحث جدی نیست و هنوز این كار جزو اولویت‌ها و یا باورهایشان نیست علی‌رغم پیگیری‌هایی كه استاندار و معاون عمرانی استانداری داشتند اما بدنه اجرایی هنوز همكاری‌های لازم را در این زمینه ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها