مسوول دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان
مسوول دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت:تبلیغ و ترویج فرهنگ غدیر تا حد قابل قبولی می‌تواند در خنثی کردن توطئه دشمن موثر واقع شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۳۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام محمد مومنی‌زاده  در جلسه ستاد جشن‌های دهه امامت و ولایت لرستان اظهار کرد: این جلسه به منظور هماهنگی برنامه‌های دهمین همایش بین‌المللی بنیاد غدیر که با دهمین سال تاسیس آن در استان مقارن شده، برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه ذی‌الحجه مناسبت‌های ویژه‌ای از جمله روز عرفه، روز عید قربان، روز مباهله، روز بخشش فدک به حضرت فاطمه(س) و عید بزرگ غدیر قرار دارد که بایستی پاس داشته شود.

مسوول دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن تاکید بر تلاش در جهت نشر فرهنگ  و سیره علوی بیان داشت: یکی از اهداف بلند عاشورا نیز جامه پوشاندن به سیره علوی بوده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام درصدد معرفی حضرت علی(ع) به عنوان الگوی تفرقه هستند، گفت: به همین منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ غدیر تا حد قابل قبولی می‌تواند در خنثی کردن توطئه دشمن موثر واقع شود.

مومنی‌زاده اظهار داشت: حضرت علی(ع) الگویی همه‌جانبه و کامل از جهاد و شهادت، عبادت و بندگی، سخاوت و بخشندگی و علم و مدیریت است.

مسوول دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر برگزاری هرچه بهتر جشن‌های محلی و متمرکز غدیر در تمامی شهرستان‌های استان تاکید کرد و از دستگاه‌های اجرایی خواست نهایت همکاری خود را با عوامل بنیاد بین‌المللی غدیر داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات