بدرقه ورزشکاران استان اعزامی به اندونزی

در آئینی و با حضور مسئولان استانیبرگزاری بدرقه ورزشکاران اعزامی به اندونزی ،مراسم بدرقه ورزشکاران تیم های ملی واترپلو اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتادر تهران برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۴۶۳۳۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
در این مراسم که در محل فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران با حضور نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری، تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، حکمتی اصل معاون توسعه ورزش، رضوانی رئیس فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران، زارعی و محمدی کارشناسان اداره کل و حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل برگزار شد با هدایای نقدی و لوح تقدیر، مراسم بدرقه حسین خالدی تبار و پیمان اسدی دو بازیکن ملی پوش واترپلو استان که با تیم ملی عازم رقابت‌های آسیایی جاکارتای اندونزی می‌باشند برگزار شد.
تاجگردون نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور ملی پوشان در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی، حضور این ورزشکار را مایه افتخار ورزش استان دانست و برای این ملی پوشان آرزوی موفقیت کرد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان داشت:برای اولین بار در تاریخ ورزش کهگیلویه وبویراحمد شش ورزشکار در رشته واترپلو، کوراش و هندبال با تیم‌های ملی عازم رقابت‌های آسیایی هستند و این موفقیت برزگ برای ورزش استان خواهد بود.
نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان در برگزاری این مراسم، حضور ملی پوشان در تیم‌های ملی و بازی‌های آسیایی را مدیون تلاش مسئولین ورزش استان دانست و ضمن آرزوی موفقیت برای این ملی پوشان، از حمایت استانداری استان از دستگاه ورزش استان خبر داد.
رضوانی رئیس فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران، ورزشکاران کهگیلویه وبویراحمدی را دارای ظرفیت و پتانسیل دانست و ضمن تشکر از حضور مسئولین استانی در برگزاری این مراسم، حضور و توجه مسئولین استان را عامل رشد و ارتقای ورزش استان ودلگرمی ورزشکاران ذکر کرد.
در این مراسم با اهدا لوح و هدایای نقدی از طرف اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد و تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از دو ملی پوش تیم ملی واترپلو کشور که عازم رقابت‌های آسیایی جاکارتای اندونزی هستند تجلیل شد.
ارسال نظرات