نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تلاش دشمن با بزرگ نمایی تحریم ها ایجاد یاس در مردم است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بیست و ششمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری دانشگاه فنی و حرفه ای با محوریت قرآن و عترت، گفت: دشمن با بزرگنمایی آثار تحریم ها آینده کشور را در چشم مردم و جوانان مایوس کننده جلوه می دهد و با هجمه های فرهنگی به خاکریز های اعتقادی حمله می کند ولی با هوشیاری و گسترش فعالیت های فرهنگی به آن ها پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۶۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لز آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود:  امروز جوانان  در عرصه‌های مختلف فرهنگی حتی در موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم فعال هستند، بر همین اساس باید قدردان جوانان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید برای رشد فعالیت‌های فرهنگی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت‌های فرهنگی قرآن است، اما باید قرآن را خوب بخوانیم و قرائت و حفظ کنیم تا مقدمه‌ای برای عمل به قرآن باشد.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: تنها خوب خواندن و خوب معنی کردن و آشنایی با مفاهیم و حفظ کردن قرآن کفایت نمی‌کند و باید به قرآن عمل کرد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از دغدغه‌های کشور مسائل اقتصادی است که دشمن تلاش می‌کند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد و به التهابات اقتصادی با تأکید بر کلیدواژه تحریم‌های کمرشکن دامن بزند و به‌واسطه تحریم خروج از برجام اوضاع اقتصادی را وخیم‌تر کرده و دامنه اعتراضات را گسترده‌تر کند.

حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت:  دشمن تلاش می‌کند به بهانه التهابات ارزی ناشی از تحریم‌ها سقوط نظام را به مردم و جامعه القا کند، غافل از اینکه آمریکا در بحث خروج از برجام و بعد ا زآن در بین کشورهای متحدش تنها مانده و هیچ‌کدام رفتارهای آمریکا را نمی‌پسندند، در مقابل همه این هجمه‌ها باید هوشیار باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار