خبرهای داغ:
فرماندار ویژه مراغه روز گذشته با حضور در منزل تنی چند از آزادگان این شهرستان و دلجویی و تجلیل از آن ها، گفت: آزادگان به عنوان سفیران ایران اسلامی در دل دشمن، در دوران اسارت سختی های بسیاری تحمل کردند.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۶۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری افزود: آزادگان با استقامت و پایداری مثال زدنی عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کردند.
وی حل مشکلات آزادگان شهرستان را ضروری دانست و گفت: در راستای رفع مشکلات این قشر، کارگروه و شورای هماهنگی با حضور خود آزادگان و ارگان ها و دستگاه های دولتی تشکیل شده است.
شکری اساسی ترین مشکل آزدگان در شهرستان را مشکلات درمانی عنوان کرد و گفت: پیش از این بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت مستقیم عهده دار درمان و خدماتی بیمه ای آزادگان بود اما در حال حاضر بر عهده یکی از بیمه هاست و به دلیل نبود نمایندگی این بیمه در مراغه، مشکلات متعددی برای آزادگان ایجاد شده است.
وی اشتغال خانواده های آزادگان را مشکل دیگر این قشر عنوان کرد و گفت: با توجه به محدودیت ها و راهکارهای قانونی، 25 درصد از تمامی گروه های استخدامی، سهیمه جامعه آزادگان است.
شکری افزود: در خصوص اعطای وام مسکن به آزادگان مشکلی در شهرستان وجود ندارد و تمامی آزادگان به ترتیب نوبت دهی می توانند وام مسکن خود را دریافت کنند.
شکری خاطرنشان کرد: زحماتی که آزادگان در سال ‌های اسارت و دوری از ملت و وطن کشیدند بر هیچ فردی پوشیده نیست و جامعه باید قدردان زحمات این عزیزان باشد.
وی اضافه کرد: این عزیزان به خاطر کشور تمامی سختی ها را تحمل و با بازگشت به وطن دل مردم ایران را شاد کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها