رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند در این آیین به ظرفیت بالای هنری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مرند در اکثر زمینه های هنری و به خصوص زمینه فیلمسازی دارای جایگاه خاصی است.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۷۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرجی گفت : در حال حاضر انجمن فیلم این شهرستان با برگزاری کلاس های آموزشی و کارکاه‌های نقد فیلم گامی موثر در تربیت هنرمندان در این زمینه  برداشته است.

وی افزود: با وجود این نمایندگی، در سالهای آتی شاهد تولید فیلمهایی با مضامین اسلامی و انقلابی در حد و اندازه رقابت با فیلمهای برتر منطقه ای و کشوری خواهیم بود.

فرجی ادامه داد: در این شهرستان تاکنون شش دوره جشنواره فیلم برگزار شده است که امید است با حمایت مسئولین در سال های پیش رو شاهد تولید آثار مطلوب تر و برگزاری جشنواره فیلم منطقه ای و استانی در این شهرستان باشیم.

در پایان این نشست حکم نمایندگی انجمن سینمای جوان ایران به نادر رباطی اعطا شد

 نادر رباطی ، فیلمساز، تدوین گر و مستند ساز ، دارای رتبه های متعدد در جشنواره‌های ملی و استانی در زمینه فیلمسازی می باشد.

وی در این دیدار ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی صحیح، آموزش و تربیت نسل جدید و همچنین با تعامل با سایر هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه بتواند انجمن مذکور را به شکلی تخصصی و تاثیرگذار به جامعه هنری استان و کشور معرفی نماید

ارسال نظرات