مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان:

اعزام ۴ تیم پزشکی طرح شهید دکتررهنمون به منطقه میربگ جنوبی دلفان

4 تیم پزشکی طرح شهید دکتررهنمون به منطقه میربگ جنوبی اعزام می شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۷۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی کشور ی خبرگزاری بسیج،  عبدالوحید ملک آرا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی دلفان و همکاری شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و سپاه ناحیه شهرستان دلفان، ۴ تیم پزشکی شهید دکتررهنمون برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به روستاهای منطقه میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام می شوند.



وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشکان عمومی، ماما، پرستار، مشاوره، آزمایشگاه ، کارشناسان بهداشت و دارویار همراه با وسایل و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی رایگان به این عزیزان اعزام می شود.
ملک آرا بابیان اینکه در این اعزام که در بخش‌های عمومی، مامایی، بهداشتی و خدماتی ارائه خدمت می کنند افزود: برنامه ی آموزش آشنایی با بیماری های و راههای پیشگیری، آموزش بهداشت فردی و دهان و دندان و مشاوره توسط کارشناسان مربوطه انجام می شود.
ملک آرا با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به این عزیزان، بیان کرد: توزیع سبدهای غذایی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان از در دیگر خدمات خداپسندانه این اعزام می باشد.
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پایان عنوان کرد: کلیه خدمات ارائه شده توسط اکیپ بهداشتی درمانی طرح شهید دکتررهنمون شهرستان دلفان به منطقه میربگ جنوبی بصورت رایگان انجام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار