سرهنگ رشید اکبری گفت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی تربیت نیروهای جوان مومن انقلابی است و به همین منظور نیروهای جوان پرتلاش بااستفاده از توانمندی های خود در صحنه حضور می یابند تا به‌عنوان مدیران آینده انقلاب اسلامی در مقاطع گوناگون ایران اسلامی حضور یابند
کد خبر: ۹۰۴۶۳۷۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در بازدید از برگزاری اردوی بسیج دانش آموزی طرح هجرت شهرستان کمیجان عنوان کرد: طرح هجرت ازبین دانش آموزان بسیجی به مدت 10روز با هدف محرومیت زدایی  و خدمت رسانی  و ترویج وتقویت روحیه جهادی و همچنین کسب مهارت های شغلی دانش آموزان در شهرستان کمیجان در حال انجام است.

اکبری با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در عرصه های مختلف و گوناگون یکی دیگر از اهداف ترسیم شده برای اجرای طرح فوق است، گفت: مرمت و زیبا سازی فضاهای آموزشی و تعمیر و تجهیز امکانات موجود علمی و آموزشی واز جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام می گیرد.

وی افزود: این روحیه و پشتکار وانگیزه های الهی باید به سایر نوجوانان وجوانان انتقال و این مهم با انعکاس خبری ممکن خواهدبود و  فرهنگ ایثار واز خودگذشتگی که در بسیج  است به بهترین نحو باید  به سایرافراد منتقل شود.

وی تصریح کرد: طرح هجرت راه و نقشه مسیر زندگی، همدلی و وروحیه از خودگذشتگی  و کمک به یکدیگر را به دانش آموزان می آموزد و باتوجه نیاز سنجی که صورت پذیرفته مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی  وخدمت رسانی نقش بسزایی دارد و در هدایت جامعه به سمت اقتصاد مقاومتی فعالیت های زیادی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات