فرمانده نیروی انتظامی محلات از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان محلات خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۹۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛سرهنگ جعفر شمس بیرانوندگفت: در پی بروز نارضایتی و گزارشات مکرر مردمی مبنی بر وجود پاتوق های استعمال و خرده فروشی مواد مخدر در سطح شهرک امام خمینی (ره) شهر محلات موضوع دستگیری و برخورد قاطع در دستور کار این فرماندهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محلات قرار گرفت.
وی در ادامه افزود پس از اخذ مجوز قضایی با استفاده از توان ۵ تیم عملیاتی در قالب اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محله مذکور از منازل و پاتوق های شناسایی شده بازرسی بعمل آمد که در این رابطه تعداد ۶ نفر خرده فروش انواع مواد مخدر ( تریاک،شیوه تریاک، حشیش و...) دستگیر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر نیز کشف و ضبط وپس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردیدند .
سرهنگ بیرانوند خاطر نشان کرد : همچنین تعداد ۷ نفر به جرم تجاهر به اعتیاد دستگیر و تحویل مرکز ترک اعتیاد شدند که این اقدام با رضایت مندی شهروندان محترم شهرک امام خمینی(ره) و مسئولین روبرو شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پایان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر از شهروندان خواست تا هر گونه اخبار به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم اطلاع رسانی نمایند.

ارسال نظرات