مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اردبیل گفت: اردوی طرح یاوران ولایت برای چندین سال پیاپی به عنوان یکی از طرح‌های موثر و مهم همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود که مهم‌ترین هدف ما تربیت نیرو‌های بسیجی و متدین و علمی است.
کد خبر: ۹۰۴۶۴۰۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

تربیت نیرو‌های متدین، بسیجی و علمی از اهداف طرح ولایت دانش آموزی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار ایرج نقی‌پور در افتتاحیه اردوی طرح یاوران ولایت دانش آموزی که با حضور مسئولان استانی و مسئولان سپاه استان اردبیل در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین برگزار شد، اظهار داشت: طرح یاوران ولایت طبق فرامین مقام معظم رهبری "که باید دانش آموزان، انقلابی به بار آیند" طرحی مشترک بین آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی در راستای تربیت  و مسئولیت پذیریت در مدارس پیشگام برگزار می شود و این یک کار بزرگ در بین دانش آموزان برای ترویج فرهنگ ایثارو جهاد و شهادت است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل تصریح کرد : اردوی طرح یاوران ولایت برای چندین سال پیاپی به عنوان یکی از طرح‌های موثر و مهم همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود که مهم ترین هدف ما تربیت نیروهای بسیجی و متدین و علمی است.

وی با اشاره به این که تاثیرگذاری اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع هدف اصلی ما است گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم با افزایش بصیرت و آگاهی در بین دانش‌آموزان آنان را برای مقابله با تهاجمات فرهنگی آماده کنیم و با ارتقای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و ورزشی جامعه را به سمت پیشرفت و آبادانی ببریم.

نقی‌پور تصریح کرد: خوشبختانه از برگزاری این اردوها دستاوردهای بسیار خوبی را شاهد بودیم که از جمله شاخص‌ترین آنان می‌توان به آموزش و تربیت نیروی انسانی متعهد، آگاه ، بابصیرت و ولایتمدار و انقلابی اشاره کرد که در جامعه حضوری فعال دارند و ما به داشتن چنین سرمایه‌های ارزشمندی افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اردوی طرح یاوران ولایت دانش آموزی با حضور مسئولان استانی، فرماندهان سپاه و بسیج استان و با شرکت 120 دانش‌آموز خواهر بسیجی در اردوگاه مقدس اردبیلی آغاز شد و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

از جمله برنامه های این اردوی چهار روزه، حضور در یادمان های شهدای والامقام شهر اردبیل و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل خواهد بود.

ارسال نظرات