خبرهای داغ:
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قزوین:
غلامرضایی گفت: آنچه در فضای آموزش ما وجود دارد توجه به امور آموزشی دانش آموزان بوده و از امر پرورشی آنها غفلت کرده ایم که این امر موجب بروز آسیب های جدی شده است.
کد خبر: ۹۰۴۶۴۴۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین زهرا غلامرضایی معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان قزوین در نشست منطقه ای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی که با حضور نمایندگان استان های گیلان، زنجان، مازندران و گلستان برگزار شد بیان کرد: همکاری فی مابین آموزش و پرورش و بهزیستی بسیار مطلوب بوده و می توان گفت استان قزوین جزٕ استان هایی است که با سلامت این طرح را طی می کند.
وی گفت: دستاوردهای خوبی را از مشارکت های دانش آموزان در این پروسه به دست آورده ایم که زیربنای این اتفاق، همکاری و تعامل دو دستگاه با یکدیگر است.
معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: آنچه در فضای آموزش ما وجود دارد توجه به امور آموزشی دانش آموزان بوده و از امر پرورشی آنها غفلت کرده ایم که این امر موجب بروز آسیب های جدی شده است.
غلامرضایی عنوان کرد: تاکید اصلی ما بر ساختار روانشناختی و سلامت دانش آموزان و نوجوانان است و این دغدغه همه اولیا و کارگزاران سلامت است.
وی با اشاره به اولویت های ارتباط با خط ۱۴۸۰ افزود: با توجه به ارتباط خانواده ها با این خط، که مشاوره ها به صورت تلفنی و حضوری در مراکز مشاوره ای می باشد جزو ۵ الویت اول تماسها، بحث اختلالات کودک و نوجوان می باشد که این امر نشان دهنده اهمیت موضوع است.
معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: طرح مشاذکت دانش آموزان طرحی بسیار موفق است که در چشم انداز ۸ هزار نفری که وجود دارد امید است بتوانیم با همکاری در کنار آموزش و پرورش گام های موثری در این راستا برداریم.
غلامرضایی تصریح کرد: سوابق اجرایی طرح هایی که از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در آموزش و پرورش انجام داده ایم شامل طرح روانی بهداشتیاران مدارس و به دنبال آن طرح مهارتهای زندگی برای پایه های چهارم و پنجم ابتداییو و نیز طرح های متعدد دیگری است که سازمان بهزیستی پیشنهاد دهنده آن بوده و اجرای این طرح ها به عهده آموزش و پرورش بوده است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها