خبرهای داغ:
فرماندار البرز گفت : بخشش۸ میلیارد ریالی جرائم کارفرمایان خوش حساب البرزی در جهت حمایت از تولید داخلی وایجاد امنیت شغلی که موتور محرکه اقتصاد وتولید ملی هستند رقم خورد.
کد خبر: ۹۰۴۶۴۷۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العلی ) در حمایت از تولید داخلی اظهار کرد: تحقق این شعار کاهش نرخ بیکاری، ایجاد اشتغال پایدار در جامعه را در پی دارد و خروج ارز از کشور را کاهش داده و موجب افزایش ظرفیت های شغلی در کشور می شود.
وی شعار حمایت از کالای ایرانی را بکی از عوامل بهبود وضعیت اشتغال و ساماندهی مسائل کارگری به ویژه مطالبات تامین اجتماعی این قشر کوشا خواند وگفت: دغدغه تامین آتیه در آینده و بهره مندی از خدمات حمایتی بیمه برای این قشر ضرورت اجتناب ناپذیری است که با تدبیر دولت و اعمال مشوق بخشودگی جرائم در نیمه نخست سال جاری بیش از ۷۲میلیارد ریال بدهی ۸۹کارفرمای خوش حساب صنایع البرز تعین تکلیف و منتهی به پرداخت نقدی وتقسیط گردید.
فرماندار البرز افزود: صنایع شهرستان بیش از ۲۴۷۰میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی بدهکارند ولی با این وجود در جهت حمایت از تولید وکار آفرینی به دنبال اجرای این مشوق های حمایتی است تا بخشی از اثرات تحریم های بین المللی و نوسانات ارزی که پرداخت حق بیمه و ایفای تعهدات صاحبان صنایع در قبال نیروی کار را به حالت تعلیق درآورده بود بهبود بخشد.
گروسی اظهار داشت: واحد های صنعتی مستقر در شهرستان از پتانسیل بالایی برای ایجاد اشتغال برخوردارند که با تکیه بر اراده ملی وراه اندازی واحد های راکد ونیمه فعال ضمن تثبیت درآمد کارفرمایان می توانند پرداخت به موقع حقوق ومزایای کارگران را هم رقم زنند.
وی در پایان حمایت از صنایع به ویژه صنایع کوچک و متوسط را موضوعی با اهمیت خواند و گفت: برنامه های توسعه، پشتیبانی و کارآفرینی در حمایت از صنایع کوچک و متوسط، جزو اولویتهای دولت تدبیر وامید است که موتور محرک اصلی اشتغال و رشد اقتصادی محسوب می شوند و با رونق بخشی فعالیت های این صنایع، می توان پویایی جامعه را شاهد بود.
1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها