براساس مصوبه جلسه شورای ترافیک استان قرار شد , ۵ شهر بزرگ استان شامل ساری، قائمشهر، بابل، آمل و تنکابن توسط شهرداری‌ها دوربین بر روی خودرو‌های گشت نامحسوس نصب و راه اندازی شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۴۹۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ مهدی باقری افزود : براساس مصوبه جلسه شورای ترافیک استان قرار شد , ۵ شهر بزرگ استان شامل ساری، قائمشهر، بابل، آمل و تنکابن توسط شهرداری‌ها دوربین بر روی خودرو‌های گشت نامحسوس نصب و راه اندازی شود.

وی گفت : هم اکنون خودرو‌های گشت نامحسوس در شهر‌های بابل و ساری مجهز به دوربین ثبت تخلف است و شهر‌های تنکابن و قائمشهر و آمل تا پایان امسال تجهیز به دوربین می‌شوند.

سرهنگ باقری ادامه داد , گشت خودرو‌های دوربین دار با هدف ثبت تخلف خودرو‌های پارک شده راه اندازی شده است.

رئیس پلیس راهور مازندران افزود: در این طرح ماموران راهور از خودرو‌هایی که به صورت دوبله یا در جای خلاف پارک شده باشند، عکس گرفته و اعمال قانون می‌کنند.

وی گفت: در این روش ماموران دیگر به صورت چهره به چهر با راننده متخلف رو به رو نخواهند شد، بلکه با ثبت تصویری تخلف و جریمه خودروی متخلف، مورد را برای مالک خودرو پیامک می‌کنند.

سرهنگ باقری افزود: پارک دوبله یکی از مهم‌ترین علت‌های ترافیک در خیابان‌های شهر‌های مازندران بویژه در شهرهای ساری، قائمشهر و بابل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها