زیرنظام‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رونمایی شد

در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان، مدیران کل ستادی و اعضای کارگروه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش از زیر نظام‌های سند تحول آموزش‌وپرورش رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۲۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان، در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان، مدیران کل ستادی و اعضای کارگروه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد از زیر نظام‌های سند تحول آموزش‌وپرورش رونمایی شد و هریک از روسای کارگروه‌ها به شرح هریک از زیر نظام‌ها پرداختند.

در این گردهمایی که با حضور تمامی اعضای کارگروه‌های ستادی برگزارشده بود، روسای شش‌گانه کارگروه‌هایبرنامه درسی ملی؛ فضا، تجهیزات و فناوری؛ تربیت‌معلم و تأمین منابع انسانی؛ کارگروه تأمین و تخصیص منابع مالی؛ پژوهش و ارزشیابی؛ کارگروه راهبری و مدیریت، به شرح هریک از زیر نظام‌ها پرداختند و نکات لازم را جهت برنامه‌ریزی کارگروه‌ها اظهار کردند.

در ادامه این گردهمایی پس از اظهارات روسای کارگروه‌ها، هر یک از اعضا کارگروه‌ها به طرح پرسش‌هایی در مورد چگونگی فعالیت کارگروه‌ها مطرح کردند که پس از طرح پرسش‌ها روسای کارگروه‌ها پاسخ‌های متناسب با پرسش‌های مطرح‌شده را ارائه کردند.

ارسال نظرات