خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی در برابر مفسدان اقتصادی و کسانی که با سوءاستفاده از جایگاه خود اقدام به دست اندازی به حقوق بیت المال می کنند تمام قد ایستاده است.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۳۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در دیدار مسئولان قضایی استان با مردم شریف قزوین در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: به برکت خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی درخت این انقلاب و نظام هر روز پربارتر می شود ولی تا رسیدن به هدف اصلی شهدای والامقام فاصله زیادی داریم که رسیدن به این هدف الهی عزم جدی ما مسئولان را می طلبد.
وی افزود: دشمنان این نظام و انقلاب شبانه روز تلاش می کنند و با برنامه ریزی به دنبال این هستند که به طرق مختلف از جمله اقتصادی و اجتماعی به ستون های استوار این انقلاب که همان مردم هستند ضربه ای وارد کنند و پایه های این نظام را سست نمایند ولی همیشه این مردم جواب اهداف شوم و خصمانه دشمنان را قاطعانه داده اند و پشت نظام اسلامی خود ایستاده اند و باید قدردان این ملت بود.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: وقتی ما اتحاد دشمنان را برای رسیدن به اهداف شومشان می بینیم باید به خود بیاییم و با یکدلی، یکرنگی، اتحاد و همدلی تک تک نقشه های آنها را خنثی کنیم و نگذاریم گاها از اختلاف نظرهای ما مسئولان استفاده کنند و به اهدافشان نزدیک شوند.
حجت اسلام والمسلمین قدرتی خاطر نشان کرد: امروز بخشی از مشکلات اقتصادی کشور علی الخصوص نابسامانی در بازار به دلیل تحریم های دشمنان است و بخشی به خاطر بی تدبیری و عدم نظارت صحیح مسئولان و سوء استفاده سودجویان و فرصت طلبان است.
رییس کل دادگستری استان قزوین بیان داشت: بحمدالله دستگاه قضایی استان و در راس آن دادستانی به عنوان مدعی العموم اقدامات بسیار خوبی را در جهت شناسایی انبارهای احتکار لوازم ضروری، مخلان و سودجویان نابسامانی بازار، گرانفروشان و... داشته اند که نتیجه این اقدامات شناسایی چندین انبار احتکار لوازم با بیش از 20 هزار کالای ضروری به ارزش بیش از 30 میلیارد تومان بوده است.
وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد نظارتی دستگاه های متولی باید افزایش یابد افزود: نبود یک نظارت دقیق و مستمر در بازار توسط دستگاه های اجرایی موجب شده بود که فرصت طلبان از این خلع نظارتی سوء استفاده کنند و نابسامانی بازار را برای رسیدن به منفعت شخصی خود تشدید کنند که دستگاه قضایی در برخورد با چنین افرادی به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد و قاطعانه نیز برخورد خواهد کرد و دستگاه های نظارتی نیز به وظیفه قانونی و ذاتی خود برای تنظیم بازار و ایجاد آرامش اقتصادی باید به درستی عمل کنند.
این مقام قضایی استان با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب و همچنین رییس معظم قوه قضاییه خواستار برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی هستند، گفت: دستگاه قضایی در برابر مفسدان اقتصادی و کسانی که با سوءاستفاده از جایگاه خود اقدام به دست اندازی به حقوق بیت المال می کنند تمام قد ایستاده است و نخواهیم گذاشت حقوق این ملت توسط عده ای فرصت طلب، سودجو و زیاده خواهد تضییع شود و قطعا برخورد سخت دستگاه قضایی منتظر آنها است.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از پرونده های قضایی، آسیب های اجتماعی، جرائم و معضلات جامعه به خاطر بخل، حسد، چشم و هم چشمی و نبود مسئولیت اجتماعی در بین افراد جامعه است که لازم است برای کاهش آسیب های اجتماعی خود مردم به کمک مسئولان بیایند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها