خبرهای داغ:
مدیرکل سیاسی استانداری قزوین در کمیسیون امنیت کارگری :
مدیرکل سیاسی استانداری قزوین در کمیسیون امنیت کارگری :دستگاه های خدمات رسان حداکثر همکاری را با حاودهای تولیدی مشکل دار داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۳۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سومین جلسه کمیسیون امنیت کارگری شورای تامین استان به ریاست دکتر فضلی، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار گردید.
دکتر صفر فضلی در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، به مشکلات کارگران شاغل در واحدهای تولیدی استان اشاره و از ادارت و دستگاه های خدماتی استان خواست با توجه به مشکلات واحدهای صنعتی نهایت همکاری را در جهت ادامه فعالیت این واحدها در دستور کار خود قرار دهند.
مدیر کل محترم دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان در ادامه به مسئولان دبیرخانه های کمیسیون امنیت کارگری شورای تامین شهرستانها تاکید نمود: ضمن رصد آخرین وضعیت کارگری شهرستان اقدامات لازم را در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستانها بعمل آید.
در این جلسه معضلات واحدهای تولیدی مشکل دار استان و راهکارهای مناسب جهت ادامه فعالیت واحدهای موصوف و جلوگیری از تعدیل نیروی کارگری در آن ها مورد برسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شد.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها